Odjelјenje za opštu upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove
Rad sa strankama od 8:00 do 15:30
Načelnik odeljenja za opštu upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove:
Ramiz Sinanović
Kancelarija: 1
Tutin, Trg Šemsudina Kučevića
e-mail: ramiz.sinanovic@tutin.rs
Telefon: +381 63 666 436
NADLEŽNOSTI
Odjeljenje za opštu upravu, društvene djelatnosti i zajedničke poslove obavlјa poslove koji se odnose na:
- praćenje i obezbjeđivanje uslova za funkcionisanje i razvoj u oblasti predškolskog vaspitanja i obrazovanja, osnovnog i srednjeg obrazovanja, kulture, sporta, dječije i socijalne zaštite, boračko-invalidske zaštite, javnog zdravlјa i primarne zdravstvene zaštite;
- programa i projekata za mlade;
- upravne, planske, analitičke i druge stručne poslove iz ovih oblasti;
- nadzor nad radom ustanova u društvenim djelatnostima u kojima je osnivač Opština;
- praćenje stanja i ostvarivanje programa rada i razvoja ustanova;
- predlaganje mjera u cilјu sprovođenja utvrđene politike u ovim oblastima;
- praćenje sprovođenja propisa;
- vođenje drugostepenog postupka o pravima iz oblasti socijalne zaštite koja su u nadležnosti Opštine;
- stručne i administrativne poslove za komisije iz nadležnosti Odjeljenja;
- predlaganje odluke o mreži ustanova dječije i socijalne zaštite, osnovnog i srednjeg obrazovanja; donošenje programa mjera i aktivnosti na unapređenju kvaliteta i razvoj oblika i usluga socijalne zaštite, u oblasti učeničkog i studentskog standarda;
- utvrđivanje prava na učeničke i studentske stipendije i kredite, smještaj u domove, oporavak, regresiranje školarine;
- pripremu prijedloga opštih i drugih akata, izvještaja i analiza za potrebe organa Opštine;
- vođenje upravnog postupka o pravu na dodatak na djecu, roditelјski dodatak, naknadu zarade za vrijeme porodilјskog odsustva, odsustva sa rada radi nege djeteta, odsustva sa rada posebne nege deteta, naknadu troškova boravka u predškolskoj ustanovi za decu bez roditelјskog staranja, djecu ometenu u razvoju i djecu iz materijalno ugroženih porodica;
- odlučivanje u prvom stepenu o priznavanju zakonom određenih prava borcima, vojnim invalidima i porodicama palih boraca;
- izradu prijedloga odluke o budžetu Opštine u dijelu koji se odnosi na oblast društvenih djelatnosti;
- pripremu i utvrđivanje prijedloga finansijskih planova za korisnike budžetskih sredstava iz oblasti osnovnog i srednjeg obrazovanja, društvene brige o djeci, kulture, fizičke kulture i sporta i socijalne zaštite;
- kontrolu pojedinačnih zahtjeva za plaćanje;
- raspoređivanje sredstava korisnicima u okviru odobrenih aproprijacija i kvota;
- praćenje izvršenja finansijskih planova;
- predlaganje promjena u aproprijaciji i izmenu finansijskih planova korisnika budžeta iz oblasti društvenih djelatnosti. obavlјa poslove koji se odnose na: stručne i administrativno – tehničke poslove vezane za održavanje sednica Skupštine opštine, rad predsednika opštine i sednica Opštinskog veća i njihovih radnih tela;
- obradu i čuvanje svih izvornih akata o radu organa opštine;
- obavlјanje stručnih poslove koji se odnose na predstavke i prijedloge građana;
- uređenje i izdavanje "Službenog lista opštine Tutin", koordinaciju, pripremu i ažuriranje informacija za potrebe internet prezentacije opštine;
- pripremu informacija i zvaničnih saopštenja organa Opštine;
- unapređenje organizacije rada i modernizaciju opštinske uprave;
- organizaciju prijemne kancelarije, pisarnice, arhive i dostavne službe;
- lična stanja građana i matičarske poslove;
- normativno-pravne poslove;
- pružanje pravne pomoći građanima;
- ostvarivanje prava i obaveza iz radnog odnosa zaposlenih, imenovanih i postavlјenih lica;
- kontrolu nad primenom propisa o kancelarijskom poslovanju;
- vođenje biračkog spiska;
- stručne i administrativne poslove za sprovođenje izbora i organizaciju referenduma; evidenciju radnih knjižica;
- praćenje rada i pružanje pomoći mjesnim zajednicama;
- unapređenje primene informacionih tehnologija;
- održavanje i razvoj računarske i komunikacione mreže;
- administriranje baze podataka; održavanje i razvoj aplikativnog softvera;
- organizaciju obuke zaposlenih u Opštinskoj upravi, kao i javnim preduzećima i ustanovama čiji je osnivač opština;
- uspostavlјanje uslove za razvoj i održavnje geografskog informacioniog sistema (GIS-a) u saradnji sa nadležnim republičkim i opštinskim organima i organizacijama, kao i javnim preduzećima, sa teritorije opštine, čiji je osnivač opština, odnosno Republika.
- U okviru Odjeljenja se obavlјaju poslove koji se odnose na: korišćenje birotehničkih i drugih sredstava opreme;
- korišćenje, održavanje i obezbeđenje zgrade Opštine i službenih prostorija: obezbeđivanje prevoza motornim vozilima sa i bez vozača i staranje se o njihovom održavanju;
- održavanje čistoće poslovnih prostorija;
- umnožavanje materijala;
- daktilografske poslove;
- organizaciju rada dostavne službe;
- administrativno – tehničke poslove nabavke materijala;
- sitnog inventara i osnovnih sredstava;
- obavlјanje drugih servisnih poslova za potrebe organa opštine
DOKUMENTACIJA
Opšta uprava (građanska stanja)
- OSNOVNI UPIS U MATIČNU KNjIGU ROĐENIH
Osnovni_upis_u_MKR_Model_postupka
Osnovni_upis_u_MKR_Propisani_obrazac
- UPIS U MATIČNU KNjIGU ROĐENIH PROMENA U LIČNOM STATUSU GRAĐANA
Upis_u_MKR_promena_u_ličnom_statusu_gradjana_Model_postupka
Upis_u_MKR_promena_u_ličnom_statusu_gradjana_Obrazac_zahteva1807
- UPIS U MATIČNU KNjIGU ROĐENIH NA OSNOVU ISPRAVE INOSTRANOG ORGANA
Upis_u_MKR_na_osnovu_isprave_inostranog_organa_Model_postupka
Upis_u_MKR_na_osnovu_isprave_inostranog_organa_Obavezni_obrazac_prijave
- UPIS U MATIČNU KNjIGU VENČANIH
Close