Osnovna dokumenta Finansijski izveštaji Cenovnik usluga Kontakt
Poslovno ime: Javno komunalno stambeno preduzeće “Gradac” Tutin
Sedište: Tutin, ul. 7. Juli
Pretežna delatnost: 3600 Sakupljanje, prečišćavanje i distribucija vode
PIB: 102020490
Matični broj: 07386346
Direktor: Bahtijarević Erdžan, dipl. ekon.
Nadzorni odbor:
- Hot Nermin, predsednik
- Kahrović Almir, član
- Dedeić Fikret, član
1. MISIJA, VIZIJA, CILjEVI
- Misija
Osigurati kvalitetnu uslugu kada je reč o distribuciji pitke vode, kao i ostalim uslugama iz delatnosti preduzeća koja se kontinuirano unapređuju u skladu sa sistemom kvaliteta i potrebama korisnika i lokalne samouprave. Zadovoljstvo korisnika usluga garancija je kvalitetnih usluga našeg opstanka i poslovnog uspeha. Zadovoljstvo zaposlenih koji bi svojim radom trebali da doprinesu odličnom kvalitetu usluga i procesa rada, okruženje u kojem su svi zaposleni kvalifikovani i sposobni da obave poverene zadatke, održavanje infrastrukuture i kvalitetni uslovi rada, zaštita na radu i bezbedna radna sredina u skladu sa sigurnosnim zahtevima i zakonskom regulativom.
Uspeh Javnog komunalnog stambenog preduzeća ''Gradac'' je i naš lični uspeh. |
- Vizija
Na temelju tehničko-tehnoloških i ljudskih resursa, principa ekonomske održivosti očekivanje osnivača i lokalne zajednice, stalnim unapređenjem kroz inovativnost i kreativnost, naša vizija je da budimo lider u pružanju kvalitetnih usluga u snabdevanju pitkom vodom i drugim komunalnim uslugama uz istovremeno očuvanje i unapređenje životne sredine, a na zadovoljstvo društvene zajednice i zaposlenih u JKSP '' Gradac'' Tutin.
Vrednosti kojima se rukovodimo su:
- Kvalitet i usmerenost na potrošače: prepoznajemo potrebe naših potrošača i dajemo doprinos u ostvarivanju njihovih ciljeva nudeći im visokokvalitetnu uslugu.
- Profesionalnost i odgovornost u obavljanju poslova i zadataka. Zaposleni postupaju savesno i odgovorno, ispravno, pravedno, u skladu sa najvišim profesionalnim standardima, propisima i rokovima, izgrađujući pri tome odnose međusobnog poverenja i saradnje.
- Timski rad: pružanje kvalitetne usluge i stvaranje novih vrednosti za širu zajednicu rezultat je timskog rada. Zajedničkim delovanjem doprinosimo razvoju preduzeća, uz potpuno uvažavanje individualnosti svakog zaposlenog kao i posebnosti okruženja u kojem poslujemo.
- Lični razvoj: svaki naš zaposleni poseduje potencijale za unapređenjem te im preduzeće i omogućava dalji razvoj i usavršavanje. Posebno se ceni i podstiče razvoj ljudskih potencijala, u cilju stvaranja dodatne vrednosti za svakog pojedinca i preduzeća u celini.